30 Mart 2010 Salı

BIDIK... BIDIK....

Merhaba... Ben Bıdık.Prenses Tapşin'in biricik dostu.İki yıl önce 8 Mart'ta tanıştık onunla.O işe gitti mi canım çok sıkılıyor.Bazen yuvamdan çıkıp etrafta şöyle bir geziniyorum.Bobo'yla oynuyoruz.



Prenses,beni severken hep iltifat ediyor.Güzel Bıdık'ım ,diyor bana.Gerçekten o kadar güzel miyim ben ? Aynaya bakıyorum arada.Hımm,gerçekten de güzelim ,diyorum...Tüy dökme mevsimi geldiğinde aynalara küsüyorum ama. :( Saçlarım dökülüyor,sonra Prenses suyuma ilaç koyuyor,saçlarım dökülmüyor.O zaman yine barışıyorum aynamla...




Aynaya bakarken Prenses'in bana öğrettiği kelimeleri de söylüyorum.En çok ''aşkım''kelimesini söylemeyi seviyorum.Bazen o kadar çok konuşuyorum ki ,yorgunluktan Bobo'nun şapkasının üstünde uyuklamaya başlıyorum.





Yuvama gidip azcık şekerleme yapıyorum.Sonra kapı tıkırtısını duyuorum.Yuppii,Prenses'im geldi,diyorum.Başlıyorum konuşmaya...Prenses bana bisküvi veriyor,kıtır kıtır onu yiyorum.Bana gün boyunca neler yaptığını anlatıyor.Sonra hava kararıoo ve benim uykum geldiği için uyuyooom...

2 yorum:

cecilia dedi ki...

haha çok tatlıymış bıdık :)

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Çok da edepsizdir :)))