1 Haziran 2010 Salı

VOGUE TUTKUSU







Güneş gözlüğü almayı düşünmüyordum açıkçası.Memleketcağızıma gidince tanıdıklardan alışveriş yapmazsam olmaz,değil mi ama ? :)) Hemen de bahanem hazır. Rayban almak için gittim,yine Vogue alarak çıktım.Gözlüklerimin hepsi Vogue.Rayban alıp ne yapacaksın,diyerek kanıma girdiler.Ben de bu gözlüğü aldım.Oldukça büyük yüzümün 3'te 1'ni kaplıyor desem yalan olmaz.Kuş gibi de hafif.Çeşitli renkleri mevcut.275 tl idi fiyatı.Tanıdık olunca 200'e aldım.Bu seneki gözlük maceram bunla sınırlı kalacak,ama seneye başka bir marka alacağım,değişiklik olsun diye.Burdan kendi kendime söz veriyorum. :D

3 yorum:

Chilek dedi ki...

çok güzel güle güle kullan:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

güle güle kullan cnm izlemeye aldım seni..bende seni bloğuma bekliyorum sevgilerimle...

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Chilek ,Myprincesss çok teşekkür ederim.Bloğuna ışınlanıyorum hemen. :))