22 Eylül 2010 Çarşamba

CLINIQUE ÇIKARTMASI

   Rimel ihityacım vardı.40 defa yazmışımdır belki ,ama tekrar belirtmek istiyorum.Alerjik bir cildim var.Gözlerim de aynı hassasiyette.Clınıque marka rimeller gözlerimde yanma ve kaşıntı yapmadığı için favorilerim arasında hep.Douglas'ta birkaç rimel denedim.Yeni rimellerinden.Hepsi birbirinden güzeldi.Tercihim ılık suyla temizlenen high impact curling mascara oldu.Diğerlerinde de aklım kalmadı değil. :))
  Açık tenli,açık renk saçlı olduğum için 02 numara black/brown alındı.Siyah rimeli nedense kendime pek yakıştıramıyorum.Ilık su ile gözlerimi yıkıyorum hemen çıkıyor.Pamuk ve temizleme sütüne hiç gerek kalmıyor.Gözlerim de kızarmamış oluyor.Kirpiklerim olduğundan daha fazla kıvrık ve belirgin oldu bu maskara ile..Bir taşla iki kuş vurdum anlayacağınız.








Bu rimeli alıktan sonra Clinique'in eski rimeli getir  kampanyası sayesinde yeni bir rimelim daha oldu.Clınıque high lenghts mascara aldım.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor.Ondan da memnun kaldım.Clınıque'i çok seviyorummmm...