21 Eylül 2010 Salı

Lancome Alışverişi

 


Allık ve ruj ihtiyacım vardı ,o nedenle Tekin Acar'ın yolunu tuttum 3 hafta önce.Lancome tercihim oldu allıkta da rujda da...Allığımdan çok memnun kaldım.Naturel,ışıltılı bir allık blush subtil shımmer 20 numara.Sıkıştırılmış,pudra dokulu bir allık.Doğal görünümlü,ama bir o kadar da iddialı.Yüzüme fondoten ve pudrayı asla sürmem.Ona rağmen cildim ışıl ışıl durdu.Fresh bir görüntü verdi.İpeksi bir yapısı var.Kalıcılığı da normal.Alerjik bir cildim olmasına rağmen sorun yaşatmadı bana allığım. :)
 

   


Lancome color fever shıne 202 no rujum ise dokusu itibariyle kremsi bir yapıya sahip.Allığıma ve cildime uygun bulduğum için onu aldım.Simli ,parlak bir ruj.Kalıcılığından memnun kalmadım.Sürekli tazelemek gerekiyor.Rengi gidiyor,simler kalıyor. ://