19 Ağustos 2010 Perşembe

MANGO...BİNGO...

               

    Bingo bir ürün benim için.Uzun zamandır ürün yorumu yapmıyordum.Bu ürünü bir aydır kullanıyorum.Kapağını açınca meyva sevmeyen ben,yemek istiyorum onu adeta.Vücut peelingi kendileri.Mango çekirdeği yağı ile cildi nemlendiriyor.Gözeneklerimin açılıp,cildimin nefes aldığını hissediyorum.Düzenli kullanıldığında ciltteki pütürler yok oluyor.TBS'nin bir ürünü.Vücut peelingi kullanmadan yapamıyorum ben.Haftada iki defa kullanıyorum.Ona rağmen aylarca bitmiyor.Daha önce yine TBS 'nin  tık tık  şu ürününü kullanıyordum.Ondan da memnundum,ama değişik ürünleri kullanmayı sevdiğim için MANGO BODY SCRUB'u aldım bu defa.Satsuma'ya göre daha iri taneli,ama benim gibi hassas bir cilde sahip olanlar rahatlıkla kullanabilir...Ürünü yine daha önceki şu postumda tık tık anlattığım TBS'nin peeling eldiveniyle uyguluyorum.Kesinlikle vücut peelingi kullanmanızı öneririm.Markası ne olursa olsun...