13 Ağustos 2010 Cuma

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ :pP

 
   Yazı deliler gibi sevmeme rağmen son 1 haftadır zor günler geçiriyorum.Nefes alamıyorum resmen,tıkandım.İyi ,hoş yaz bir tane benim için,ama hasta gibiyim,kolumu kıpırdatacak halim yok,inanın.Normala dönse de azcık nefes alsak artık.Bu havada dışarı bile çıkmak istemiyorum.Neşem,tadım kaçtı.Su kuşu oldum resmen. (:
    Ne giyeceğini de şaşırıyor insan.Dün gece yemeğe çıkarken alelacele giydiklerim...Kemer takmaya bile erindim. :( Tatilden döndüm,ama bembeyazım görüldüğü üzere.Artık güneşe çıkmıyorum,bronzlaşmak mazide kaldı .:// Bir de siz siz olun gece daha serin olur,jean giyeyim ,demeyin.Tek kelimeyle : PİŞTİM...





                                                                            Üst : Koton
                                                                            Jean:Zara