10 Ağustos 2010 Salı

Desteğinizle Pilates ;)

                                       

          
 Geçen yıl yazıldığım pilates kursunu daha başındayken terk etmek zorunda kaldım.İş yoğunluğundan dolayı.Açıkçası spor salonuna gitmek de zor geliyor,yoksa bir şekilde devam ederdim diye düşünmeden edemiyorum.Pilates de yapmak istiyorum çokkkk.Ne yardan geçiyorum,ne de serden... Benim gibi pilatese başlamaya niyetli olan okuyucularımdan destek ve güç alıp pilatese adım atmak hayal olmasa gerek :D Bloğum belki beni gaza getirir de zaman zaman ne durumdayım buraya yazarım :D Tabiki sizlerin de desteği ile...

 
Evde haftada 3 kez en fazla 1 saat pilates hiç de fena olmaz diye düşünüyorum.Bir hevesle başlayalım bakalım.En kısa zamanda bir pilates dvd'si ve topu alıp başlamak lazım.Biri beni dürtsün artık ... :))))))))))))))))))


 Benle pilates yapacaklar parmak kaldırsın.Maymun iştahlı ya da tembel olabilirim,ama az da olsa denemek ve sizlerle paylaşmak istiyorum düşüncelerimi.Öncesi sonrası da yaparız diyeceğim,ama spor salonundaki eğitmen beni yıllardır pilates yapıyorum sanmıştı. :Pp Neyse çok çene çaldım,azcık eylem... :) Hadi bakalım,kolay gelsin :D