9 Nisan 2010 Cuma

THE BODY SHOP- NANE FERAHLATICI PONZA TAŞLI AYAK PEELİNGİ


Yaz geliyor yavaş yavaş ,ayaklarımız ortaya çıkacak.Güzelim sandaletlerin ,ayakkabıların arasından görünen bakımsız ayaklara asla tahammülüm yok.

Elbette sadece yazın değil,kışın da ayak bakımına önem verilmesi gerektiğini düşünüyorum.Kış boyunca banyo öncesi kuru ayaklarımı ponza taşı ile ovar ,banyo sonrası da vazelin-aspirin ikilisini ayaklarıma uygular,pamuklu çoraplarımı giyer,uyurdum.Sabah kalkığımda pamuk gibi yumşak ayaklarla karşılaşırdım,ama bu karışım zamanla topuklarımı karartmaya başladı.O yüzden bıraktım.

Bazı yerlerde okuduğum kadarı ile ponza taşının tek başına  ıslak ayaklara uygulanması zararlı.O anki pürüzsüzlük ,kısa süre sonra daha sorunlu topuklarla karşılaşmamıza engel olamıyor.Ben o yüzden kuru ayağımı ponza taşı ile ovardım.Bunu da belirteyim ,dedim.

Başka bir yerde de ,bu uygulamanın da yarar sağlamadığı,geçici bir çözüm olduğunu okuduktan sonra yeni ürün arayışına girdim ve ayak peelinginin uygun olduğuna karar verdim.

Vücut peelingi kullanıyoruz.Onunla da topuklarımıza peeling yapsak ne olur ?,dediğinizi duyar gibi oldum.Vücut cildimizle,ayak topuğumuzun aynı hassaslıkta olmadığı bir gerçek.Vücudumuza kullandığımız peelingler daha nazik,ayaklarımız için kullandığımız yapısı itibariyle daha sert.Bu nedenle ikisinin de yeri farklıdır.







The Body Shop genel anlamda severek kullandığım bir marka.Ayak bakım ürünlerini biliyordum zaten.Nane ferahlatıcı ponza taşı tanecikli ayak peelingini aldım hemen.Bir kere o kadar güzel ,rahatsız etmeyen bir kokusu var ki...Nane ,menthol kokusunu sevenler için de birebir.

Islak ayaklarıma, dairesel hereketlerle haftada iki kez uyguluyorum ürünü.Ponza taşı tanecikleri sayesinde sertleşmiş deriler giderilirken,ayaklarım da pürüzsüzleşiyor.

Banyo sonrası da, önceki postlarımdan birinde bahsettiğim Lapitak ayak bakım kremini masaj yaparak ayaklarıma sürüyorum.
Üstüne de pamuklu çoraplarımı giyerek ayaklarımı dinlendiriyorum.Ve sonuç ,mükemmel...
Şiddetle tavsiye ederim . ;)





Hiç yorum yok: