2 Nisan 2010 Cuma

SEVGİLİLERE ,EŞLERE ZARA'DAN GÖMLEKLER...


Zara'nın ürünlerini çok beğeniyorum.Hem kaliteli, hem de çok trendi.Sevgilinize,eşinize ya da babanıza hediye edebileceğiniz çok güzel renklerde gömlekleri var yine bu sezon.Kendim için Zara'da tur atarken Zara Man'i es geçemedim.İki tane gömlek aldım hediye. Kırmızı pöti kareli gömleğe vuruldum.Hemen almalıyım bunu ,dedim.Kırmızı rengi cart değil,tam kıvamında . :D Çoğu erkek kırmızı giymek istemediği için belirttim.











Mavi ağırlıklı gömlek de dokusu itibariyle ''Ben kaliteliyim.'' diye bağırıyor.Bir ürünün sadece göze hitap etmesi yetmiyor bana.Gerek kendime gerekse sevdiklerime kıyafet alırken bu ayrıntıya çok dikkat ediyorum.Renkleri yine boğucu değil,dozunda.Bana baharı çağrıştırdığı için onu da aldım.Düğme ayrıntısı da çok hoş.







Bazılarınız Zara'dan alacağıma,başka yerden iki -üç tane gömlek alırım ,diyebilir,ama dediğim gibi kalitesi tartışılmaz.Şahsen üç gömlek alacağıma bir tane almayı tercih ederim. ;)


Hiç yorum yok: