12 Nisan 2010 Pazartesi

L'OCCITANE BİR TANE ...


                                                             
L'occıtane güzellik ürünleri fitoterapi ve aromaterepi ilkelerini takip ederek doğayla araştırmayı bir araya getiren ,çoğunlukla organik,patentli ve üretim kaynağı belli doğal aktif içerikler ve esansiyel yağlar açısından zengin formüller yaratan,ürünleri dermatologlar tarafından test edilen bir markadır.
 
 
Cilt,vücut,saç bakımı ,banyo ve duş ürünleri ile beni adeta büyüleyen bir marka.Erkekler için ürünleri ve ev kokuları da mevcut.
 
 
Organik ürünler olması benim için çok önemliydi.Şimdiye kadar kullandığım en sevdiğim ürünleri arasında badem duş yağı ,çeşit çeşit sabunları,vücut bakım yağları geliyor.
 
 
Uzun bir süredir kullandığım L'occıtane Savon-Soap 'u tanıtacağım sizlere bugün.Organik zeytinyağı ağacı sabunu.Su ile temas ettiği anda zengin ve nazik kokular sunan bir sabun.Önceki postlarımda zeytinyağlı sabun kullandığımı yazmıştım.Ayvalık'tan stokladığım zeytinyağlı, yüzde yüz doğal sabunlarım maalesef ki bitmişti.O zaman farklı bir markanın sabun arayışına başlamıştım.L'occıtane 'yi keşfettim.Ayvalık'tan aldığım sabunlarımdan hiçbir farkı yoktu ,sadece fiyatı biraz daha fazlaydı.Fotoğrafta gördüğünüz gibi minik bir sabun 75 gr ve fiyatı da 12 tl.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cildimi ferahlattığı,pürüzsüz yaptığı için bağımlısı oldum bu sabunun.Vücut bakımında banyo sırasında tamamlayıcı bir unsur benim için.Kurutmadan,nemlendirerek bakım yapıyor.Bu nedenlerden dolayı vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı kısa bir sürede.
 
 
L'occıtane'de o kadar çok çeşit sabun var ki.Shea sütlü,yeşil çaylı,lavanta taneli,güllü,bal&limonlu...Onları da deneyeceğim zeytinyağlı sabun sevdama ara verebilirsem .  :)
 
 
Organix ürünlerle aranız iyiyse önerebileceğim bir marka.Capacity'de de mağazası var.Yolunuz düşerse ürünlerini incelemenizi tavsiye ederim.
 
 
Sevgilerimle...
 
 
 

Hiç yorum yok: