12 Nisan 2010 Pazartesi

FİYONKLU TACIM



Fiyonk modası 2010 yazına damgasını vuracak gibi.Tişörtlerde,ayakkabılarda,tokalarda,kemerlerde aklınıza gelebilecek her detayda...


Fiyonk görünce aklıma ,ilkokula giderken başımıza kondurulan kolalanmış,beyaz fiyonklar geliyor.O zamanlar isteyerek mi takardım,cebren ve hile ile mi hatırlamıyorum,ama şu an çok sevdiğim bir detay benim için.Çok şirin geliyor bana.Belki de farkında olmadan çocukluğumuza götürüyor bizi...Hangimizin kırmızı fiyonklu ayakkabısı yoktu ki ?..


Ben de dayanamadım fiyonklu bir taç aldım kendime.Üzerinde parlak pulları var.Şıkır şıkır parlıyorlar.Eee,ışıltıyı da pek severim tabiki !..    :D












Tacın gümüş ve altın rengi vardı.Ben bunu seçtim.Başımı hiç ağrıtmıyor,var mı yok mu belli değil... O yüzden çok sevdim yeni tacımı.Birkaç tane daha taç gözüme kestirmiştim.İlerleyen günlerde onları da alıp ,sizlerle paylaşacağım.

Şimdilik bu kadar...  ;)  ;)  ;)





2 yorum:

Unknown dedi ki...

kırmızı ruganlar benım favorimdi ucları eskidiyi halde cıkarmamak için elimden geleni yapardım:))

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

hahaha :)) Benimkilerin de uçları soyulurdu sağa sola çarpa çarpa ,ama illa ki onlar giyilirdi. :D