26 Nisan 2010 Pazartesi

TBS VİTAMİN E -NEMLENDİRİCİ MASKE





Geçen hafta Tbs'nin e vitamini serisinde 2 al bir öde fırsatı vardı.Denemek istediğim birkaç ürün vardı bu seriden.Fırsat bu fırsat diyerek alışverişimi yaptım . :)) Bugün e vitaminli maskeyi tanıtacağım sizlere.Diğer ürün içinde arkası yarın,diyorum. (:



Bu maske normal ve kuru ciltler için uygun.100 ml kadar.Kokusunu Arko kreme benzettim ben.Ona göre daha ez keskin bir kokusu var.Antioksidan vitamin e içeriyor.








Yüzüme ince bir tabaka halinde sürüyorum.10-15 dakika beklettikten sonra yüzümü su ile duruluyorum.İsteyen sadece pamukla cildini temizleyebilir de.  ;)



Geçen hafta aldığım bir ürün.Haftada bir defa uygulayacağım.Sadece geçen haftaya özel olarak 2 kez uyguladım yorum yazabilmek için .  :)  Cildim pamuk gibi oldu adeta.Nem verdi cildime.Ne zamandır maske istiyordum,doğru bir seçim yapmışım özetle. :)))






Hiç yorum yok: